فهرست بستن

ماه: خرداد ۱۳۹۶


دانلود جدیدترین نسخه بوسو busuu – Easy Language Learning 10.6.399 برنامه یادگیری زبان

دانلود آخرین نسخه بوسو busuu – Easy Language Learning 10.6.399 برنامه یادگیری زبان

busuu - Easy Language Learning

شرح برنامه :

انگلیسی را فقط یاد نگیرید، بلکه عاشق آن شوید! کمتر می توانید روشی را پیدا کنید که آسان تر و سرگرم کننده تر از نرم افزار Busuu باشد. زبان اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، پرتغالی، لهستانی، روسی، ترکی، عربی، چینی، ژاپنی و… را با کمک بیش از 60 میلیون نفر از مردم بومی که یاد گیری، تدریس و تمرین زبان خود را در Busuu انجام می دهند یاد بگیرید. Busuu در سال2015  یکی از برترین نرم افزارهای گوگل پلی شناخته شد و جایزه Editor’s Choice  را نیز دریافت کرد. Busuu روشی موثر در یاد گیری زبان، بهترین راه جهت یاد گیری یک زبان جدید و تسلط کامل بر آن است. بر جملات پرکاربرد که خواهان یادگیری آنها هستید مسلط شوید، در هر زمان و هر مکانی که باشید.

دانلود جدیدترین نسخه Any.do V 4.0.2.0 نرم افزار یادآوری کارها برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Any.do V 4.0.3.0 نرم افزار یادآوری کارها برای اندروید

Any.do

شرح برنامه :

NYTimes, USA TODAY, WSJ & lifehacker   : “جهت برنامه ریزی و طبقه بندی کارهای خود بهتر است از نرم افزار Any.do استفاده کنید”

بیش از 15 میلیون نفر در سرتاسر جهان برای کنترل بهتر زندگی خود و تسلط بر کارهایشان از Any.do استفاده می کنند.

با طبقه بندی یادداشت ها، لیست کارها، تقویم و یادآوری ها می توانید کارهای بیشتری را در طول روز انجام دهید.

این نرم افزار بین گوشی، تبلت و رایانه شما در زمان واقعی همگام سازی به وجود می آورد و تمام یادداشت ها، لیست کارها، تقویم و یادآوری ها را حفظ نموده و دستگاه های شما را با هم هماهنگ می سازد تا از فراموش کردن کارها توسط شما جلوگیری کند. می توانید مشکلات و کارهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها شما را در حل مشکلتان یاری کنند.

دانلود جدیدترین نسخه BLADE WARRIOR 1.4.2 بازی اندروید شمشیر جنگجو

دانلود آخرین نسخه BLADE WARRIOR v 1.4.2 بازی اندروید شمشیر جنگجو

شرح بازی :

BLADE WARRIOR یک بازی ماجراجویی سه بعدی اکشن است که در آن شما با شمشیر در فضایی فانتزی و متنوع با شخصیت های متنوع روبرو خواهید شد.

جهت تنوع بیشتر برای شما در این بازی شخصیت هایی متفاوت با تجهیزات متنوع قرار داده شده است که با کسب امتیاز می تواند این شخصیت ها را با تجهیزاتشان خریداری نموده و با لذت بیشتر به جنگ با دشمنان افسانه ای خود بروید.

دانلود جدیدترین نسخه Gravity Screen Pro – On/Of 3.10.1 نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار صفحه نمایش گوشی های اندروید

دانلود آخرین نسخه Gravity Screen Pro – On/Of V 3.10.1

نرم افزار خاموش و روشن کردن خودکار صفحه نمایش گوشی های اندروید

Gravity Screen Pro – On/Of

شرح برنامه :

اگر از جمله افرادی هستید که مدام از گوشی خود استفاده می کنید و در طول روز مجبور می شوید  بارها با استفاده از دکمه پاور صفحه نمایش را خاموش و روشن کنید نرم افزار Gravity Screen – On/Of را به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند بدون استفاده از دکمه Power صفحه گوشی خود را خاموش و روشن کنید. این نرم افزار به گونه ایست که هنگام گذاشتن گوشی در جیب یا گذاشتن آن بر روی  میز، صفحه نمایش اتوماتیک وار خاموش می شود. و هنگامی که گوشی را از جیب بیرون می آورید و یا از روی میز برمی دارید صفحه گوشی به طور خودکار روشن می شود. کاربرد این مورد برای مواقعی است که رمز قفل صفحه مشکل است و یا دکمه پاور گوشیتان شکسته باشد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Flood of Light 2.0.6 بازی سیل نور

دانلود آخرین نسخه اندروید Flood of Light V 2.0.6 بازی سیل نور

Flood of Light - سیل نور

شرح بازی :

دختری اسرار آمیز با کت بارانی ای که به تن دارد به سمت شهری می رود که توسط باران غرق شده است.

او باید با استفاده از لامپ کوچک پر نوری که در دست دارد باران را کاهش دهد و شهر را نجات دهد.

وظیفه شما کمک و هدایت این دختر کوچک مرموز است. این دختر کوچک در تصمیم خود برای کاهش باران و نجات شهر مصمم است.

نام این بازی متفاوت Flood of Light است که در نمایی دوبعدی اما برجسته است. این بازی یک نوع بازی معمایی است و شما باید معماهای بازی را با اندکی تفکر حل نمایید. با هر معمایی که حل می کنید برای شما چالش جدیدی باز می شود.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی Desert Storm 7.0 طوفان صحرا

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی Desert Storm V 7.0 طوفان صحرا

Desert Storm - طوفان صحرا

شرح بازی :

Desert Storm – طوفان صحرانام یک بازی اکشن نظامی اول شخص است که نسخه هایی از آن برای پلتفورم های پلی‌استیشن ۲، ایکس‌باکس، مایکروسافت ویندوز، نینتندو گیم‌کیوب و سکوی جاوا منتشر شده است. همچون سایر پلتفورم ها این بازی برای دیوایس های اندروید نیز طراحی شده است که در این قسمت آن را برای کاربران عزیز قرار داده و به تشریح مختصری از آن می پردازیم.

این بازی داستان یک روزنامه نگار آمریکایی است که به کشور کویت که در آن در میان احزاب مختلف نبردهای شدیدی در جریان است فرستاده می شود. در راه حرکت به سمت فرودگاه او را به گلوله می بندند و اینکه پس از آن چه اتفاقی برای او می افتد تنها بستگی به شما دارد!

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار ۳C Toolbox Pro 1.9.2.6 جعبه ابزار پیشرفته اندروید

دانلود آخرین نسخه نرم افزار  ۳C Toolbox Pro V 1.9.2.6 جعبه ابزار پیشرفته اندروید

3C Toolbox Pro

شرح برنامه :

جعبه ابزار  ۳C Toolbox Pro از جمله کاربردی ترین نرم افزارها برای دیوایس های اندروید است که نصب آن به تمامی کاربران اندروید توصیه می شود.

۳C Toolbox ترکیبی از نرم افزارهای کاربردی است که در قالب یک برنامه مدرن و با استفاده آسان، آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد.  ۳C Toolbox Proهر نرم افزاری را که به شما اطلاعات ارائه می کند و نیز نرم افزارهای کنترلی را در خود دارد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Real Steel HD V 1.37.1 بازی فولاد اصل

دانلود آخرین نسخه اندروید Real Steel HD V 1.37.1 بازی فولاد اصل

Real Steel - فولاد اصل

شرح بازی :

بازی اکشن Real Steel بر اساس فیلم پر طرفدار دریم با بازیگری هیو جکمن ساخته شده است. این بازی آینده ای نه چندان دور را به تصویر می کشد که در آن ربات های فولادی در جهانی مدرن و رمز آلود به مبارزه می پردازند. هر بازیکن باید رباتی را که انتخاب می کند هدایت و پشتیبانی کند تا به شهرت و عظمت برسد. در این نبرد برای آنکه قد ربات شما به بیش از ۸ فوت برسد باید با مخالفان پولادی خود که بیش از ۲۰۰۰ پوند وزن دارند مبارزه کنید. Real Steel  گیم پلی زیبایی دارد و بازی در دو حالت مقاومتی و مبارزه ای انجام می گیرد.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید PowerDirector Video Editor App 4.3.2 برنامه ویرایشگر فیلم

دانلود آخرین نسخه اندروید PowerDirector Video Editor App V 4.3.2 برنامه ویرایشگر فیلم

owerDirector Video Editor App

شرح برنامه :

 PowerDirector محصول CyberLink از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایشگر ویدئو است. این ویدئو ادیتور با جدول زمانی قدرتمند ویرایش ویدئو، افکت های ویدیویی، ویرایشگر فتو ویدئو، اسلو موشن و جلوه های سینمایی اکشن برای ساخت ویدئوهای حرفه ای و انتشار آنها در فضای مجازی یکی از قدرتمند ترین ها در نوع خود است. به کمک PowerDirector می توانید ویدئوهایی با کیفیت ایجاد نمائید. از دیگر ابزارهای این نرم افزار چرخش، برش و اصلاح و ترمیم ویدئو است.

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است اما فیلم هایی که به کمک آن می توان ایجاد کرد بسیار حرفه ای هستند.