فهرست بستن

ماه: دی ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی سلاح سنگین Major Gun : war on terror 3.8.1

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی سلاح سنگین Major Gun : war on terror V 3.8.1

Major Gun

شرح بازی :

شما برگزیده شده اید تا تروریست هایی که سرزمین شما را تسخیر کرده اند را نابود سازید چرا که تنها شما هستید که می توانید در مقابل آنان بایستید! و این کار برای شما که قویترینید و قویترین سلاح ها را در اختیار دارید چندان مشکل نیست! بازی  Major GUN ( تفنگ سنگین ) یک بازی تیر اندازی اکشن و هیجانی و به صورت اول شخص است.

دانلود جدیدترین نسخه Evernote Premium 7.9.8 نرم افزار یادداشت برداری برای اندروید

دانلود آخرین نسخه پرمیوم Evernote Premium 7.9.8 نرم افزار یادداشت برداری برای اندروید

Evernote - اورنوت

شرح برنامه :

Evernote  شاخه ای از سرویس ها و نرم افزارها می باشد که برای نت برداری و آرشیوبندی طراحی شده اند. یک نوت می تواند یک متن، عکس و یا یک فایل صوتی باشد. وبسایت ایرانروید در این قسمت قصد دارد یکی از مشهورترین این نرم افزارها را که New York Times نیز به معرفی آن پرداخته است را به شما معرفی و ارائه نمایید. نام این نرم افزار Evernote است که ابزاری است کارآمد و به شما کمک می کند تا فعالیت های روزمره خود را هر چه بهتر برنامه ریزی و سازمان دهی کنید.

دانلود جدیدترین نسخه Dumpster Photo & Video Restore 2.11.246 نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Dumpster Photo & Video Restore Premium V 2.11.246

نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده برای اندروید

Dumpster Photo & Video Restore Premium

شرح برنامه :

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که فایل هایimages, vids, audio, pdf, zip, mp3, mp4, ppt, doc, avi, mpg, jpg, rar   و… خود را به صورت اتفاقی پاک کرده و یا پس از پاک کردن پشیمان شوید و قصد بازیابی آنها را داشته باشید. در اینجا قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در این موارد به کمک شما می آید و می تواند۱۰۰ درصد فایل های پاک شده را بدون نیاز به روت کردن گوشی و یا اتصال به اینترنت بازیابی کند.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی استراتژیک Iron Desert – Fire Storm 4.0 صحرای آهنین

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی Iron Desert – Fire Storm V 4.0 صحرای آهنین

Iron Desert - صحرای آهنین

شرح بازی:

Iron Desert  یک بازی جدید استراتژیکی جنگ با تانک ها و ادوات نظامی سنگین در بیابان های خشک و خشن است که برای تبلت ها و گوشی های اندروید طراحی شده است.خود را آماده کنید تا فرماندهی ارتشی نیرومند و ویرانگر را در دست بگیر و با غلبه بر دیگران تبدیل به فرمانروای بیابان های خشک و سوزان شوید!

جنگ های مدرن، توپخانه نیرومند، پایگاه نظامیتان، جنگ های سخت جهت تصاحب منابع و در نهایت سلطه کامل بر دشمنانتان در انتظار شماست! در ابتدای نبرد تنها تانک های سبک در اختیار شما هستند، سپس هیلیکوپترهای تاکتیکی، و این تنها آغاز کار است. نبرد را آغاز کنید و ارتش خود را توسعه دهید. هنگام تلاش برای پیروزی باید هدف اصلیتان را داشتن این موارد در نظر داشته باشید: دفاع از پایگاه، داشتن بهترین توپخانه، مدرن ترین ارتش و البته در نظر گرفتن استراتژی و تکنیک های مبارزه.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید بازی حمام تمساح Where’s My Water? 2 V 1.5.122

دانلود آخرین نسخه اندروید بازی معمایی حمام تمساح Where’s My Water? 2 V 1.5.122

Where’s My Water? 2

شرح بازی :

بلاخره پس از مدت ها نسخه دوم بازی شیرین و اعتیاد آور حمام تمساح محصولی از کمپانی مشهور Disney با نام  Where’s My Water? 2 برای دستگاه های اندروید تولید و روانه بازار شد. این نسخه از بازی با مکان های جدیدی همراه است از جمله: فاضلاب، کارخانه صابون سازی و ساحل.تمام مراحل این بازی در طول مسیر یک رودخانه ی باتلاقی است که شما باید مرحله به مرحله آن را بگذرانید و اردک هایی را که در هر کدام از این مراحل هستند را جمع آوری نمایید. هر چه تعداد اردک بیشتری جمع آوری کنید امتیاز بیشتری کسب می کنید در نتیجه زودتر بازی را پیش خواهید برد. در بازی ورز مای واتر شما باید با حفاری زمین آب و بخار را از مسیرهایی که اردک ها هستند عبور دهید و در نهایت آب یا بخار را به همراه اردک هایی که جمع آوری نموده اید از مسیری ببرید که به حمام یا اتاق هایی که Swampy (شخصیت اصلی بازی که یک تمساح است) و یا دوستان او در آن قرار دارند بریزد. و همچنین دقت نمایید که این آب در برخی از مراحل با آب بنفش که سمی است قاطی نشود.