فهرست بستن

ماه: مهر ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه English – Farsi Suite 1.08m نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی برای اندروید

دانلود آخرین نسخه English – Farsi Suite V 1.08m نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای اندروید

English - Farsi Suite

نسخه فول و خریداری شده شامل تمام برنامه ها

شرح برنامه :

شرکت Ectaco که از پیشروهای فناوری ترجمه الکترونیکی در جهان می باشد با ارائه بسته نرم افزاری English – Farsi Suite کاملترین راه حل موجود برای یادگیری زبان انگلیسی برای دستگاه های اندرویدی را در پیش روی شما قرار داده است. این برنامه بدون نیاز به اینترنت قابل اجرا می باشد و تمامی قسمت های برنامه به صورت از پیش نصب شده تمام آنچه که شما برای مطالعه، مسافرت و یا دیگر ضرورت های روزمره زندگی نیاز دارید را برآورده می سازد.

دانلود آخرین نسخه اندروید Internet Speed Master 1.4.1 نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

دانلود آخرین نسخه اندروید Internet Speed Master V 1.4.1

نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

Internet Speed Master

شرح برنامه :

نرم افزار Internet Speed Master یک ابزار کاربردی برای کمک به بهبود اتصال اینترنت شماست و یک برنامه شتاب دهنده برای افزایش سرعت اینترنت محسوب می شود. این برنامه سیستم فایل ها را به منظور بهبود اتصال اینترنت در پیکربندی TCP / IP تغییر می دهد. تمام رام ها توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بعضی از رام ها از قبل ممکن است این فایل را داشته باشند و بنابراین اجرای پچ بر روی آن ضروری نیست.

دانلود جدیدترین نسخه Solid Explorer File Manager 2.2 برنامه مدیریت فایل سالید اکسپلورر

دانلود آخرین نسخه Solid Explorer File Manager V 2.2 برنامه سالید اکسپلورر فایل منیجر

Solid Explorer File Manager - سالید اکسپلورر

شرح برنامه :

اگر به دنبال یک برنامه مدیریت و مرورگر فایل با ویژگی های جدید و فوق العاده هستید Solid Explorer بهترین گزینه برای شماست. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و روان بوده و کار کردن با آن بسیار ساده می باشد و به غیر از امکانات ابتدایی و توانایی های مدیریتی ساده، سالید اکسپلورر امکاناتی همچون ایجاد و باز کردن فایل های فشرده، رمز گذاری بر روی فایل ها، پشتیبانی از فضاهای ابری، مرورگر روت، مرتب کردن فایل ها بر اساس نوع ( برنامه، فیلم، عکس، آهنگ ) را دارد که آن را تبدیل به یک برنامه مدیریت فایل بی نظیر کرده است.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Bridge Constructor V 5.1 بازی اعتیادآور پل سازی

دانلود آخرین نسخه اندروید Bridge Constructor V 5.1 بازی اعتیادآور پل سازی

نسخه معمولی + نسخه مود شده و آنلاک شده

Bridge Constructor - پل سازی

شرح بازی :

بازی Bridge Constructor یک بازی اعتیادآور برای اندروید است که در شما به عنوان سازنده پل، یک پل را با مصالح مختلف می سازید و آن را با اتومبیل های سبک و کامیون های سبک و سنگین آزمایش خواهید کرد و مراحل بعدی را در این آزمون هوش باز کنید!

در این بازی شما با سیر و سیاحت در کشور جزیره ای زیبای کاماتوگا باید بر روی دره های عمیق، کانال ها و رودخانه ها پل بسازید. آزمایش های مقاومت نشان می دهد که آیا پلی که شما ساخته اید می تواند در مقابل ترافیک پیوسته روزانه ناشی از عبور و مرور ماشین ها، کامیون ها و تانکرهای فوق سنگین و قطارهای مسافربری و قطارهای باری مقاومت کند یه خیر!

دانلود جدیدترین نسخه Adobe Flash Player V 11.1.115.81 – فلش پلیر اندروید

دانلود آخرین نسخه Adobe Flash Player 11.1.115.81 – فلش پلیر اندروید

Adobe Flash Player - فلش پلیر

شرح برنامه :

Adobe Flash Player محصول شرکت معروف ادوبی، نرم افزار پخش و اجرای فایل ها و بازی ها فلش در صفحات وب و اینترنت می باشد که نسخه های PC آن برای سیستم عامل های مختلف ویندوز، لینوکس و مکینتاش منتشر شده است. شرکت Adobe همچنین اقدام به انتشار نسخه اندروید برنامه فلش پلیر اندروید برای دارندگان تبلت ها و گوشی های هوشمند اندرویدی نموده است و بدین ترتیب استفاده کنندگان اسمارت فون و تبلت های آندرویدی با نصب این برنامه بر روی دستگاه خود می توانند تجربه یک وبگردی کامل و لذت بخش را در اینترنت داشته باشند و دیگر نگران پخش نشدن فایل های ویدئویی و صوتی با فرمت فلش و یا بازی های آنلاین فلش نباشند.

دانلود آخرین ورژن اندروید ۷Zipper 1.98 – نرم افزار مدیریت و استخراج فایل های فشرده

دانلود آخرین ورژن اندروید ۷Zipper 1.98

نرم افزار مدیریت و استخراج فایل های فشرده

7Zipper

شرح نرم افزار :

۷zipper نرم افزاری قدرتمند جهت مدیریت کامل فایل های آرشیو در دستگاه اندرویدی شما می باشد. شما به کمک این نرم افزار نه تنها می توانید اعمالی چون ایجاد و استخراج فایل های فشرده را در گوشی خود انجام دهید بلکه می توانید اعمالی همچون کپی کردن ، انتقال دادن ، تغییر نام ، حذف کردن ، تهیه نسخه پشتیبان را بر روی فایل ها و پوشه ها انجام دهید. برنامه ۷ زیپرهمچنین دارای امکانات جانبی فراوانی نظیر قابلیت جستجو ، نمایش عکس ها و تصاویر ، نمایش فایل های متنی بزرگ ، قابلیت جستجو متن و رشته ها در میان فایل های متنی ، نمایش اطلاعات پردازنده ، رم ، کارت حافظه ، باتری و… دستگاه اندرویدی شما ، مدیریت وظیفه ، مدیریت FTP و http ، دارا بودن ماشین حساب ، تبدیل واحد های مختلف ، نمایش کدهای Hex رنگ ها از روی تصویر انتخابی ، داشتن قطب نما ، داشتن ترازسنج و … می باشد.

دانلود جدیدترین نسخه صفحه کلید اندروید اسمارت کیبورد – Smart Keyboard Pro 4.14.3

دانلود آخرین ورژن صفحه کلید اندروید

اسمارت کیبورد پرو – Smart Keyboard Pro 4.14.3

Smart-keyboard-pro اسمارت کیبورد

شرح نرم افزار :

Smart Keyboard Pro یک صفحه کلید چند لمسی سریع با پشتیبانی از چندین زبان از جمله زبان فارسی همراه با پوسته های مختلف ، ورودی صدا ، حالت T9 و حالت فشرده ، فرهنگ لغت هوشمند ، متن هوشمند سفارشی ، پشتیبانی از صفحه کلید سخت افزاری ، کالیبراسیون و بسیاری دیگر از امکانات و گزینه ها می باشد. با دانلود و نصب اسمارت کیبورد درخواهید یافت که چرا این صفحه کلید دارای بهترین امتیاز در بازار اندروید است!

دانلود جدیدترین نسخه Dr.Web Security Space Life V 10.1.2 آنتی ویروس دکتر وب برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Dr.Web Security Space Life V 10.1.2 آنتی ویروس دکتر وب برای اندروید

Dr.Web Security Space Life - دکتر وب

نسخه فول آنلاک به همراه فایل لایسنس برنامه

شرح برنامه :

برنامه ضد ویروس Dr.Web را بدون شک می توان یکی از برترین نرم افزار های آنتی ویروس برای اندروید به حساب آورد این برنامه به صورت جامع از دستگاه اندرویدی شما در مقابل انواع تهدیدات، برنامه های مخرب و جاسوسی، گم شدن و سرقت محافظت به عمل می آورد.

Dr.Web همچنین یک برنامه مسدود سازی تماس ها و پیام های ورودی پیشرفته و کامل است، شما می توانید از برنامه بخواهید که کدام یک از تماس ها و پیام های دریافتی شما را مجاز/مسدود نماید، لیست سیاه ایجاد نمایید و به لیست سیاه کلیدواژه هایی را برای مسدود کردن پیام های SMS حاوی این کلمات اضافه کنید. شما همچنین می توانید پروفایل هایی با تنظیمات شخصی سازی شده ایجاد کنید و برای هر پروفایل یک لیست از مخاطبین تعیین کرده و تماس ها و پیام های دریافتی از آنها را مجاز/مسدود کنید.

دانلود جدیدترین نسخه آندروید مرورگر بایدو – ۶٫۴٫۰٫۱ Baidu Browser

دانلود جدیدترین نسخه آندرویدمرورگر بایدو – ۶٫۴٫۰٫۱ Baidu Browser ( DU Browser )

baidu browser - مرورگر بایدو

◄ شرح نرم افزار :

Baidu Browser از محبوبترین مرورگرهای اینترنت با بیش از ۱۰ میلیون نفر کاربر در دنیا می باشد که به شما اجازه می دهد به سادگی و با سرعت و امنیت بالا به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. مرورگر بایدو با موتور T5 اختصاصی خود سرعت بارگذاری و باز کردن صفحات وب را تسریع می کند. این نرم افزار با شناسایی سایت های مخرب به شما این اطمینان را می دهد تا یک وب گردی سریع و ایمن را تجربه کنید.

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار آزمون مجازی استخدامی برای گوشی های اندرویدی

دانلود آخرین نسخه نرم افزار آزمون مجازی استخدامی برای گوشی های اندرویدی

شامل هزاران نمونه سوال آزمون استخدامی کشور

AzmonEstekhdami_4javabi - آزمون مجازی استخدامی

شرح برنامه :

وبسایت ایرانروید در این قسمت برای متقاضیان شرکت در آزمون های استخدامی نرم افزاری با نام – آزمون مجازی استخدامی – را قرار داده که بسیار کاربردی است. این نرم افزار به صورت مجازی از شما امتحان می گیرد و نتیجه آن را به همراه پاسخ صحیح به صورت کارنامه برای شما به نمایش در می آورد و حاوی هزاران نمونه سوال تستی از دروس عمومی می باشد که قسمتی از سوالات را برای معرفی به کاربران بصورت مجانی قرار داده است تا در صورت تمایل کاربر بقیه سوالات را با پرداخت مبلغی ناچیز خریداری نماید.

این نرم افزار حاوی دروس عمومی زیر می باشد:

  1. معارف اسلامی
  2. زبان و ادبیات فارسی
  3. زبان انگلیسی عمومی
  4. ریاضی و آمار مقدماتی
  5. اطلاعات عمومی و مسائل روز
  6. هوش و توانایی های ذهنی
  7. ای سی دی ال