فهرست بستن

ماه: مرداد ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه CM Security AppLock AntiVirus 2.11.2 آنتی ویروس اندروید

دانلود جدیدترین ورژن CM Security AppLock AntiVirus V 2.11.2

نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس برای اندروید

Cm Security Antivirus Applock - سی ام سکوریتی

شرح برنامه :

آنتی ویروس و برنامه امنیتی CM Security با بیش از پانصد میلیون کاربر در سراسر جهان و ۱۶ سال سابقه در صنایع امنیت تلفن همراه و کامپیوتر به عنوان موتور شماره یک آنتی ویروس برای کاربران شناخته می شود. سی ام سکوریتی بارها و بارها در آزمون های امنیتی AV-TEST  و AV- Comparatives توانسته است عنوان اول را ازآن خود کند.

این نرم افزار که قابلیت سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی را دارا می باشد با سیستم حفاظت چند لایه ای خود آسیب پذیری سیستم شما را رفع می کند و با اسکن بی درنگ برنامه های جدید، برنامه های از پیش نصب شده، فایل های سیستمی و وب سایت ها اطمینان از ایمنی دستگاه و حریم خصوصی شما را برایتان به ارمغان می آورد سی ام سکوریتی همچنین با پاکسازی دستگاه شما افزایش سرعت دستگاهتان را تا حدود زیادی بهبود می بخشد.

دانلود آخرین ورژن اندروید نرم افزار جوک بازار ۲ – نسخه ۲٫۵٫۲

دانلود آخرین ورژن نرم افزار جوک بازار ۲ – نسخه ۲٫۵٫۲

Joke Bazar - جوک بازار 2

شرح برنامه :

جوک بازار ۲ برنامه کاملا ایرانی همان گونه که از نامش پیداست یک برنامه اندروید جهت دسترسی آسان و سریع شما به جوک های جدید و به روز در تبلت و گوشی هوشمندتان است. این نرم افزار یک نرم افزار کاربر محور است به طوری که محتوای برنامه کاملا توسط خود کاربران تامین می شود و روزانه چندین هزار جوک و طنز جدید توسط خود کاربران به سرورهای جوک بازار ارسال می گردد ومدیران سایت پس از نظارت و بررسی محتوای جوک های ارسالی کاربران در صورت عدم مغایرت جوک های ارسالی با قوانین جوک بازار آنها را به تایید رسانده تا جهت سایر کاربران در دسترس قرار گیرد.

دانلود جدیدترین نسخه WiFi Mouse Pro 3.0.6 نرم افزار تبدیل گوشی به ماوس و صفحه کلید

دانلود جدیدترین ورژن اندروید WiFi Mouse Pro V 3.0.6

نرم افزار تبدیل گوشی به ماوس و صفحه کلید

WiFi Mouse Pro

شرح برنامه :

نرم افزار WiFi Mouse Pro شما را قادر می سازد تا گوشی همراه اندرویدی خود را تبدیل به یک ماوس و کیبورد بی سیم و یک دستگاه کنترل از راه دور برای کامپیوتر رومیزی خود و همچنین یک ترک پد بی سیم  بنمایید. این نرم افزار که سازگاری خوبی با سیستم عامل های مختلف ویندوز، مک و لینوکس دارد این امکان را به شما می دهد تا از خلال اتصال به یک شبکه محلی به راحتی کنترل کامپیوتر خود را در اختیار بگیرید. شما با نصب این نرم افزار می توانید در حین تماشای فیلم از کامپیوترتان روی مبل منزلتان استراحت کنید و در عین حال کنترل نمایش فیلم را در دستانتان داشته باشید.

دانلود جدیدترین نسخه اندروید Perfect365: One-Tap Makeover 5.45.3 نرم افزار روتوش چهره

دانلود جدیدترین ورژن Perfect365: One-Tap Makeover V 5.45.3

نرم افزار روتوش صورت برای اندروید

Perfect365: One-Tap Makeover

شرح برنامه :
Perfect365: One-Tap Makeover با بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان بهترین نرم افزار آرایش صورت مجازی است. داشتن این نرم افزار شبیه آن است که یک گروه آرایشگری حرفه ای را در جیب خود داشته باشید! نرم افزار Perfect365 با اسکن دقیق چهره و تشخیص آن چهره مورد نظر را بصورت واقعی و بی عیب و نقص آرایش می کند.
نرم افزار پرفکت ۳۶۵ محبوبترین و ساده ترین نرم افزار آرایشگری مجازی است که در هر هفته روش های جدید آرایشگری توسط گروه های متخصص این هنر ارائه می شود، و شما به سادگی می توانید این افکت ها و روش های آرایشگری را بر روی چهره مورد نظر پیاده نمایید.

دانلود جدیدترین ورژن SMS Backup & Restore Pro 8.20.27 نرم افزار اندروید پشتیبان گیری از sms

دانلود جدیدترین ورژن SMS Backup & Restore Pro V 8.20.27

نرم افزار پشتیبان گیری از sms برای اندروید

SMS Backup & Restore Pro

شرح برنامه :

به کمک نرم افزارSMS Backup & Restore Pro  که یکی از محبوبترین نرم افزارهای گوگل پلی است می توانید از اس ام اس های خود در هر زمان که بخواهید به صورت دستی یا اتوماتیک بکاپ بگیرید و پیام های از دست رفته خود را بازیابی کنید. و بدین ترتیب دیگر نگران از دست رفتن اس ام اس های خود نخواهید بود.

ویژگی های نرم افزار اس ام اس بکاپ:

–  پشتیبان گیری از پیام ها و ذخیره ی آنها با فرمت XML

– انتخاب یک برنامه ریزی دوره ای برای پشتیبان گیری از پیام ها در زمان های مشخص

– امکان پشتبان گیری از MMS ها

– پشتیبان گیری از تماس های ثبت شده با فرمت XML

– توانایی انتخاب اینکه کدام مکالمه متنی پشتیبان گیری یا بازیابی شود