فهرست بستن

ماه: خرداد ۱۳۹۵


دانلود جدیدترین نسخه Bluelight Filter for Eye Care 2.1.8 نرم افزار اندروید فیلتر نور برای مراقبت از چشم

دانلود آخرین نسخه Bluelight Filter for Eye Care V 2.1.8

نرم افزار اندروید فیلتر نور برای مراقبت از چشم

Bluelight Filter For Eye Care

شرح برنامه :

امروزه اینترنت و دنیای مجازی تبدیل به بخش جدا نشدنی از زندگی بیشتر مردم جهان شده است و اصلی ترین و سریع ترین راه دستیابی به دنیای مجازی گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند. با گسترش گوشی ها و تبلت ها و استفاده های متفاوت از این دستگاه ها نظیر بازی کردن، مطالعه، وب گردی، چت و… . تقریبا تمامی کاربران این دیوایس ها تا آخرین ساعاتی که بیدارند چشم از گوشی های هوشمند و تبلت خود برنمی دارند و در ساعات بی خوابی با تبلت خود کتاب می خوانند یا وب گردی می کنند. یکی از مشکلاتی که برای کاربران این دستگاه ها بوجود آمده است خستگی و در نتیجه درد چشم ها پس از مدتی خیره شدن به صفحه نمایش است.

دانلود جدیدترین نسخه chomp SMS Pro 7.14 نرم افزار اندروید مدیریت پیامک

دانلود آخرین نسخه chomp SMS Pro V 7.14

نرم افزار حرفه ای پیام رسان و مدیریت اس ام اس اندروید

chomp SMS

شرح برنامه :

chomp SMS با بیش از ۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از محبوبترین نرم افزارهای مدیریت پیام برای دیوایس های اندروید است و برای کسانی که از نرم افزار پیش فرض دستگاه اندروید خود خسته شده اند می تواند گزینه مناسبی باشد. این نرم افزار با آپشن هایی که دارد به شما اجازه می دهد تا محیط برنامه را آن گونه که خود می خواهید طراحی کنید و همچنین بر روی اس ام اس های خود مدیریت کامل داشته باشید.

دانلود جدیدترین نسخه X-plore File Manager 3.82.06 نرم افزار مدیریت فایل اندروید

دانلود آخرین نسخه X-plore File Manager V 3.82.06

نرم افزار قدرتمند مدیریت فایل اندروید

X-plore File Manager

شرح برنامه :

 X-plore File Manager نرم افزار مدیریت فایل برای مرور سریع و آسان فایل ها و مدیریت آنها برای اندروید می باشد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل های داخل و همچنین خارج گوشی اندرویدی خود را مشاهده و مدیریت کنید. این مرورگر دارای دو پنجره است به طوری که همزمان دو پنجره برای عملیات معمول از قبیل کپی، انتقال و…وجود دارد که عملیات از یک پنجره به پنجره دیگر قابل اجرا خواهد بود. ایکس پلور فایل منیجر برای جهت گیری صریح و جابجایی سریع از یک مکان به مکان دیگر سلسله مراتب را در یک نمای درختی نمایش می دهد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در صورتی که دسترسی روت به دستگاه اندرویدی خود داشته باشید بتوانید به اطلاعات سیستمی و فایل های پشتیبانی دسترسی داشته باشید و در آنها تغییرات دلخواه را ایجاد کنید و برنامه های ناخواسته را حذف کنید. X-plore File Manager به کمک یک مدیریت برنامه ساده به شما اجازه می دهد تا شما توانایی انجام عملیات ویژه ای بر روی برنامه های نصب شده از قبیل مشاهده، اجرا، کپی،حذف، به اشتراک گذاری، ایجاد فایل فشرده zip  و… داشته باشید. این برنامه همچنین دارای یک موزیک پلیر جهت پخش فایل های موسیقی است که به شما اجازه می دهد تا به فایل های موسیقی خود در هر مکان دسترسی داشته باشید.

دانلود جدیدترین نسخه Moon+ Reader Pro 3.5.1 نرم افزار اندروید کتاب خوان

دانلود آخرین نسخه Moon+ Reader Pro V 3.5.1 نرم افزار حرفه ای کتاب خوان برای اندروید

Moon+ Reader Pro - مون ریدر

نسخه معمولی + نسخه مود شده

شرح برنامه :

با توجه به استفاده روز افزون از گوشی های هوشمند و تبلت ها دیگر نیازی به حمل جزوات و کتاب ها با خود نیست. Moon+ Reader Pro نرم افزاری قدرتمند برای دیوایس های اندروید است که می تواند به کاربران این دستگاه ها در مورد خواندن کتاب های الکترونیکی کمک کند. به کمک این نرم افزار می توانید گوشی و یا تبلت خود را به یک کتابخانه همراه تبدیل کنید. اپلیکیشن مون ریدر از فرمت های epub،mobi ،pdf ،chm ، umd، cbz، cbr، fb2، html، txt، rar، zip و OPDS پشتیبانی می کند. امتیاز این نرم افزار ۴٫۷ از ۵ امتیاز فروشگاه گوگل پلی می باشد که امتیاز بسیار بالایی به حساب می آید.